BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Ežiukas Vilniuje

G9 dviračių maršrutų konkursas

parašė: eziukassukedais · 2010-05-03 · 25 komentarai

Vilnius – puikus miestas dviratininkams dėl savo įvairovės: senamiesčio vingiai, plačios magistralinės gatvės, Vingio parkas, miškingi ir ežeringi miesto pakraščiai bei lygus reljefas. Bet ar visi žinot smagiausius maršrutus, kaip išnaudoti šiuos privalumus? Gedimino 9 nusprendė pakviesti dviratininkus pasidalinti labiausiai pamėgtais maršrutais!

Laikausi nuomonės, kad mieste dviratis turi būti pirmiau susisiekimo priemonė, o tik paskui pramoga, bet šiai funkcijai dėmesio irgi skirti būtina. Taigi sveikinu G9, kad jis kviečia mieste pramogauti sveikai ir dalintis labiausiai pamėgtais dviračių maršrutais, aprašyti kuo jie ypatingi, pasiūlyti papildomų veiklų. Pabandęs paieškoti Vilniaus maršrutų turistinių/pramoginių maršrutų dviratininkams, radau tik keletą nepatogių puslapių su pavieniais ir padrikai sumestais žemėlapiais. Tikiuos G9 mūsų pasiūlytas trasas po konkurso paliks savo puslapyje, o gal net pasidalins su savivaldybe ar išleis žemėlapį fiziniu formatu.

Taigi kviečiu pasiūlyti savo maršrutą ir prisidėti prie kokybiškesnių aktyvių pramogų Vilniuje! Beje, geriausios trasos pasiūlytojas bus apdovanotas dviračiu, o dar du gaus iškylos krepšius. Lekiu ir aš įmesti kelis pasiūlymus.

P.S. Paskubam, nes maršrutus galima siūlyti tik iki gegužės 5 d.!

Patiko (6)

Rodyk draugams

Kategorijos: Kita
žymės: , ,



25 komentarai ↓

  •   Dalia // 2010-05-03 @ 12:00

    Taigi yra išleistas žemėlapis “Dviračių trasos.Vilnius”:
    http://www.knyguklubas.lt/index.php?cl=details&anid=cdb4635&listtype=search&searchparam=dvira%C4%8D

  •   to Dalia // 2010-05-03 @ 13:24

    taigi savo sukurti reikia, kur vazineji. pvz man visokie muziejai visai neidomus, svarbu, kad gamtos perliuku butu nenuvaiksciotu.

  •   Karvė // 2010-05-03 @ 15:11

    “Vilnius – puikus miestas dviratininkams dėl savo įvairovės: plačios magistralinės gatvės bei lygus reljefas”

    Mėgsta juokus Ežiukas :D

    Surask man dviratininką, kuriam patiktų važinėtis magistralinėmis gatvėmis arba miestą, kurio reljefas yra lygus nepaisant per jį tekančių dviejų nemažų upių.

  •   SilvereX // 2010-05-03 @ 15:15

    Aha, pirmas sakinys nerealus :) Reljefas lygus, ypač važiuojant į Akropolio, Lazdynų, Narbuto, Šeškinės kalniukus. Magistralinės gatvės be šaligatvių pasivažinėjimui irgi super.

  •   eziukassukedais // 2010-05-03 @ 15:20

    Karve, kurios čia upės didelės? Vilnelė gal? :D
    Neris šiuo atveju tik šlaitus stačius turi, bet juk yra tiltai, leidžiantys išvengti plaukimo su dviračiu ant nugaros :)
    Vilnius turi porą didesnių įkalnių, bet siūlau apsilankyti kituose Europos miestuose, kur miestų kalvotumas didesnis kelis kartus ir žmonės dėl to nesiskundžia. Tad tikrai ne dėl reljefo Vilniuje dviratininkų mažai :)
    Magistralinės gatvės, pvz Konstitucijos pr, turi viešojo transporto juostas, kurios yra skirtos ir dviratininkams, tad važiavimas ten tikrai patogus (kalbu iš asmeninės partities).

  •   209 // 2010-05-03 @ 15:48

    ““Vilnius – puikus miestas dviratininkams dėl savo įvairovės: plačios magistralinės gatvės bei lygus reljefas””

    Ežiuko stilius. Krykštaujantis totalinis pozityvizmas. Jeigu pasakysiu, kad viskas fainai — viskas bus fainai!

    Jeigu pasakysiu, kad yra kalvotesnių miestų — Vilniaus reljefas išsilygins!

    “siūlau apsilankyti kituose Europos miestuose, kur miestų kalvotumas didesnis kelis kartus ir žmonės dėl to nesiskundžia”

    1) Pavardink, jei nesunku.

    2) Ar miestas kalvotas ir ar jo gyventojai tuo skundžiasi yra du skirtingi dalykai. Suprask: tau nereikia bandyti mūsų įtikinti, kad Vilnius yra puikus miestas dviratininkams dėl savo lygumo (tai netiesa), kad galėtum aprašinėti, kuo kalvotokas Vilnius yra puikus tau miestas ir kaip įdomiai čia galima pasivažinėti dviračiu

  •   Karvė // 2010-05-03 @ 16:35

    Ežiuk, upės turi ne tik vagas, bet ir slėnius, o kur slėniai, ten reljefas tikrai nėra lygus.

    Aš pvz gyvenu ant vienos iš kalvų (draugai ant kitos), todėl išvykimo entuziazmą nulėkti nuo kalniuko visada sugadina mintis, kaip reikės po to grįžti :) Tai nesustabdo nuo važinėjimosi visiškai - nėra taip jau be galo sunku į tas kalvas įlipti, tačiau vakare numinti kur nors su draugais pagurkšnoti alučio jau nebesinori. Nebent mini į vieną pusę :)

    Nesakau, kad Vilniaus situacija yra blogiausia - anaiptol! Tačiau man asmeniškai yra tekę gyventi Lietuvos ir užsienio miestuose, kur reljefas tikrai yra draugiškesnis dviratininkams. Aš laikau tai nedideliu Vilniaus minusų ir tikrai neįsivaizduoju, kaip plius.

    Konstitucijos pr. yra tik 1-2 km ilgio, o pvz Kalvarijų, Švitrigailos ar Antakalnio gatvės yra tikras dviratininko košmaras, kur niekada nežinai, kas tave nutėkš.

    Užuot bandę apversti minusus, geriau akcentuokime tą vieną didelį pliusą - gražūs vaizdai! ;)

  •   eziukassukedais // 2010-05-03 @ 20:07

    209, patinka užsipuolinėti?
    Pasiūlymas vienas: jei norisi karčios realybės, dažniau pavartyki Vakaro Žinias. Ten viskas kaip ant delno ir be „faina faina“.

    Peace!

  •   209 // 2010-05-03 @ 21:52

    Ežiuk, patinka iš piršto laužtos “teigiamos naujienos”? Kokia iš jų nauda kam?

    Jautiesi užsipultas nepagrįstai?

    Pasakyk trumpai ir aiškiai, patvirtink arba pasitaisyk: ar Vilnius yra lygaus reljefo miestas (su dviratininkams pritaikytomis plačiomis magistralinėmis gatvėmis)?

  •   209 // 2010-05-03 @ 21:52

    (Peace ;])

  •   eziukassukedais // 2010-05-03 @ 23:08

    Vilnius yra pakankamai lygus miestas, kad juo patogiai važinėtum.
    Infrastruktūros prasme turime labai blogą situaciją – nesakiau, kad mūsų magistralės yra PRITAIKYTOS dviratininkams. Bet važinėjant protingai, visada galima rasti patogų maršrutą ir atvykti saugiai :)

  •   saule // 2010-05-04 @ 09:09

    ner cia ko gincytis del reljefu ar magistraliu, patys matom ,kaip kas yra , o akcija labai gera, kaip tik ir yra proga pasidalint isbandytais marsrutais, kaip kuo labiau isvengt visu kalniuku ir magistraliu ;]

  •   Monika // 2010-05-04 @ 13:00

    Na, Vilniaus nepalyginsi su kokiu Berlynu pvz - tenka ir paplušėti ir ratais kvadratais pavažinėti, kad visokių basanavičiaus g. kalnų išvengtum…
    Bet, savas miestas - geriausias miestas, nesvarbu kokie reljefiniai keliai ten bebūtų.
    Aš dalyvausiu, kažkaip norisi, labai graži g9-nių akcija. Užskaitau.

  •   Dalia // 2010-05-04 @ 14:12

    Na ir ginčai — jei nenori ko nors daryti, tai pilna rasi visokių pasiteisinimų. Važinėju dviračiu Vilniuje ne tik vasarą, o žinau ir tokių, kurie važinėja žiemą, kai ir sniego būna. Ir jokių problemų. Apie kokį nors reljefą ar plušėjimą net negalvoji. Kai nori, tai ir gali (bėda tik vairuotojai, kurie dviratininkų nemato arba įsivaizduoja, kad šie pėstieji :).
    Žemėlapį nurodžiau, nes Ežiukas skundėsi, kad maršrutų beveik nerado.

  •   pow // 2010-05-04 @ 15:58

    o man patinka važinėtis Ateities gatve… turiu omeny susisiekimo prasme, o ne šiaip gamtovaizdžiu ar dar kuo… :D na gerai, dar ir eurovelo. Daugiau nežinau takų(žemėlapį turiu…). :))))

  •   209 // 2010-05-04 @ 16:07

    “patys matom ,kaip kas yra”

    Saule: tai jau taip… Ir visi matom tą patį :].

    “jei nenori ko nors daryti, tai pilna rasi visokių pasiteisinimų”

    Dalia: ginčytasi dėl daiktų vadinimo tikraisiais vardais, ne apie norą ar nenorą važinėti dviračiais.

    “bėda tik vairuotojai, kurie dviratininkų nemato arba įsivaizduoja, kad šie pėstieji”

    Papasakok daugiau. Tiek girdžiu apie tai. Ar “nemato” reiškia fizinį kontaktą? Kaip dažnai nutinka, kokiomis aplinkybėmis?

  •   Dalia // 2010-05-04 @ 23:37

    Paaiškinu: nemato tai ir reiškia, kad nemato, nesuvokia akimis gaunamos informacijos (juk sakoma, žiūri, bet nemato). Būta ir fizinių kontaktų. Nors ir su visokiais atšvaitais ir žibintais ar liemenėm važiuoji. Manau, kad vairuotojai atprato ieškoti judančių objektų, o žvalgosi automobilių šviesų. Daugelis neįsivaizduoja, kokiu greičiu galima minti ir dviratininko greitį prilygina pėsčiojo, taigi lenkdami net į veidrodelius nepažiūri, ar nekliudys, o jei žiūri — tai vėlgi dairosi tik automobilių šviesų. Dėl klaidingo dviratininko greičio įvertinimo ( o gal ir menkos kultūros), vairuotojai, išvažiuojantieji iš šalutinių kelių arba darantys posūkį ir kertantys dviratinko kelią, “užpjauna” prieš pat nosį.
    Dėl ginčų — nesusidarė man nuomonė, kad ginčijamasi dėl daiktų pavadinimo tikraisiais vardais, nes kontekstas rodo ką kitą.

  •   209 // 2010-05-05 @ 15:17

    Dalia: kaip suprantu, daug važinėji gatvėmis (”automobilių keliais”)? Kaip dažnai nepamato, užkliudo, užpjauna? Pavyzdžiui, šią savaitę jau nuskriaudė?

    (Kiek maždaug per dieną numini? Kokiu greičiu — važiuoji sraute ar žymiai lėčiau? Kurios gatvės?)

    Domiuosi todėl, kad per krūvelę metų malimosi automobilių košėj kone kasdien (pavasarį, vasarą, rudenį) prieš mane įžūliai ir pavojingai užpjauta 1 kartą, o kontaktavau 2 kartus, abu dėl savo kaltės. Keista, ne?

    “nesusidarė man nuomonė, kad ginčijamasi dėl daiktų pavadinimo tikraisiais vardais, nes kontekstas rodo ką kitą”

    Susidarei nuomonę, kad ginčijamasi dėl ko?

  •   Dalia // 2010-05-05 @ 21:28

    Važinėju į darbą ir atgal , minimum susidaro 20 km. bet paprastai daugiau. Greitis būna įvairus: na lygioj vietoj apie 25 km\h, betgi būna ir mažesnis , ir didesnis. Kai greitis mažas (pvz., į kalną) gatvėmis nevažinėju. Taipogi nevažiuoju tomis gatvėmis, kur žinau, kad dėl savo greičio galiu kliudyti. Esu ramus ir sąmoningas žmogus, tad su vairuotojais nelinkusi kofliktuoti , bet su jais tenka tenka bendrauti vos ne kas kart, kai išriedu. Gal dėl to kad moteris. Gali mane mėginti remti prie sienos kiek tik nori, bet aš situaciją ir savo galimybes puikiai suvokiu, nes mūsu šeimoje dviračiais praktiškai važinėja visi, tad galiu lyginti. Tad galiu suteikti ir informacijos ir apie kitus. Jų greičiai, aišku, už mano gerokai didesni. Ir nurieda daugiau nei aš, paprastai važiuoja gatvėmis. Bet padėtis su vairuotojais ta pati. Tai įrodo ir KM.

  •   forklift // 2011-05-25 @ 10:21

    nice post!

  •   Youth nfl jerseys // 2011-06-13 @ 04:43

    Youth NFL jerseys for women are developing to be allotting more popular. No lengthier do you’ll have to put on the Replica NFL jersey that could maybe be made for men. Now women’s NFL cheap jerseys are available.

  •   seo paslaugos // 2012-03-09 @ 23:17

    siulau marsruta nuo mano namu iki mano darbo

  •   erv // 2012-05-25 @ 21:23

    atsidare naujas kasdien atnaujinamas tinklapis
    angegdotai, vaizdeliai idomybes

  •   www.juokeliai.net // 2012-05-25 @ 21:23

    atsidare naujas kasdien atnaujinamas tinklapis
    angegdotai, vaizdeliai idomybes

  •   darbas anglijoje // 2014-08-06 @ 11:53

    idomiai, tikrai geras straipsnis.

palikti komentarą