BLOGas.lt
Sukurk savo BLOGą Kitas atsitiktinis BLOGas

Ežiukas Vilniuje

Kaip sprendžiame miesto problemas?

parašė: eziukassukedais · 2009-06-07 · 9 komentarai

Savivaldybė, atrodo, pagaliau pradėjo aiškiai deklaruoti vieną faktą: automobiliai yra blogai, dviračiai ir viešasis transportas - gerai. Na, užterštumas, kamščiai, ekologija ir so on.  Sveikinimai!

Kitas klausimas: kaip? Čia susiduriame su nesusipratimais. Apmokestinamas įvažiavimas į senamiestį. Daugėja vienpusio eismo gatvių. Mažinamas automobilių stovėjimo aikštelių šalia gyvenamųjų namų kiekis. Ir jų dydis. Žodžiu, keliamas diskomfortas automobilių savininkams ir tikimasi, kad tik dėl to visi persės ant dviračių ar į visuomeninį transportą. Deja, to nebus - žmonės toliau važinės automobiliais. Tiesiog bus labiau nelaimingi. O tai niekam ne į naudą.

Iš dalies sutinku su nepageidaujamų veiksnių šalinimu juos padarant nepatogiais naudotis. Tačiau būtina lygiagrečiai gerinti sąlygas toms priemonėms, kurios yra skatintinos: taikyti mokesčių lengvatas dviračiams ir kt. ekologiškoms transporto priemonėms, tiesti dviračių takus (ne baltomis linijomis, o atskirti nuo kelio borteliais!), pagaliau apsispręsti su metro/tramvajaus klausimais, tvarkyti dabartinius autobusus/troleibusus (kiek aš nervų sutaupau jais nebesinaudodamas!). Ir nereikia lia lia, kad pinigų nėra. Susisiekimas ir tarša turėtų būti prioritetinės miesto veiklos kryptys. Svarbesnės už religinių bendruomenių šelpimą, kuriam pavyko rasti milijonus.

Supratimas apie problemas lyg ir atėjo. Laukiam nušvitimo jų sprendimo srityje!

Patiko (0)

Rodyk draugams

Kategorijos: Dienos pastebejimai
žymės: , , , , ,



9 komentarai ↓

  •   Lunas // 2009-06-08 @ 00:58

    Straipsnis ok, patiko, kad apzvelgi abi reikalo puses, sokiravo tik delfi straipsniukas apie aiksteliu automobiliams mazinima. Ojei ojei visi musu destytojai architektai dazniausi pabrezia -didziausia problema, per mazas normatyvas automobiliu vietoms. Sovietmeciu jis buvo 0,8 vietos butui ir ka dabar turim: katastrofa miegamuose rajonuose. Dabartinis normatyvas 1,2 , visgi architektai siulo ne mazesni 1,5. Toks yra naujai irengtame kvartale prie olimpieciu gatves. Beje Automobiliu ten net nepamatysit - viskas po zeme, o pats kvartalas skaitomas vienu zaliausiu. Atskiru aiksteliu irengimas urbanistiniu poziuriu yra nesamone, bet cia jau ne komentaro, o atskiro straipsnelio reikalas.

  •   eziukassukedais // 2009-06-08 @ 10:44

    Opa, dar ir Buržujus apie tai parašė.
    Su sava versija:
    http://www.kleckas.lt/blog/mazinkim-stovejimo-aiksteliu-normatyva

  •   Flyin Dre // 2009-06-08 @ 12:07

    Kad tokius straipsnius skaitytų kas nors ir savivaldybės… Tada gal kas nors ir pajudėtų. Įdomu kaip dabar per KM bus. Gal jau nebentrukdys. Už praeitą kartą policija net padėjo ir galiausiai net susilaukė dviratininkų plojimų.

  •   m // 2009-06-08 @ 14:20

    mano versija gan pikta, o tavo bandanti analizuoti problemą :) čia kaip visad, aš piktas būnu :)

  •   pow // 2009-06-08 @ 22:24

    didelis pliusas.
    Norėčiau borteliais atskirtų dviračių takų. Tik įdomu kur tarkim tuos bortelius dėtų Kareivių gatvėje? :) :) ir dar tiltelio per visas sankryžas, kad joks žioplys negalėtų partrenkti. Šiaip nesąmonė, kad mažinti stovėjimo aikštelių skaičių, čia ne sprendimas, o utopija.

  •   penktas levelis // 2009-06-09 @ 08:48

    hahaha. Važinės automobiliais toliau, tik bus labiau nelaimingi? Soo? Patys kalti. O šiaip savivaldybei iki supratimo, kad automobilis blogai yra dar toli toli. Ką dabar daro tai daugiau viešųjų ryšių žaidimai, nei kažką keičiantys darbai.

  •   Chemiker // 2009-06-09 @ 11:19

    Paskaičiau čia ir kitur, ir parašiau savo nuomonę pas save. Esmė tokia: automobilis naudojamas ne tik kasdieniniam susisiekimui mieste, bet ir važiavimui į užmiestį netgi jeigu mieste vaikštai/važinėji dviračiu/troleibusu ir pan. O jį vis tiek reikia kažkur laikyti… Dėl to vietų automobiliams skaičiaus prie gyvenamųjų namų mažinti kaip ir negalima.

  •   lauko durys // 2013-07-21 @ 16:10

    Taigi niekas nieko nemazina ir neapmokestina

  •   langu tamsinimas // 2015-09-16 @ 12:27

    Puikus straipsnis.

palikti komentarą